Bende 5.gün transferi ile hamile kaldım ikizlerime:) ilk başlarda diğer olan arkadaşlarım cok belirti yaşamışlardı bende de her hangi bir hassasiyet olmadı kan değerimi öğrenene kadar. Hala daha belirtilerim yok denecek kadar az.Herkeste süreç farklı ilerliyormuş meğerse o zamanlar sen gibi takıyordum takmamalıymışım . Umarım güzel haberler alırsın 🙏🏼