Moonlight38 Kayseri Tekden Hastanesinde doğum ücreti hakkında bilgisi olan var mı? Bir de Özlem KATIRCI çok önerildi. Kendisi sezaryen mi normal doğum mu öneriyor, bilenler yardımcı olabilir mi ?
taninmayananne Moonlight38 normal dogumu destekleyen bir doktor sanirim instagramda sayfasi var canim bi bak derim. Ben devletteyken gitmistim o zaman ilk gebeligimdi devlette memnun kalmamistim ama ozele gecince bende cok kisiden ismini duydum.
kuzucumoglum Moonlight38 bende ona gidiyorum ilgili bir doktor normal doğum öneriyor diye biliyorum sorduğum sorulara güzelce cevap veriyor
Si-bel Moonlight38 eğer bayan erkek ayrımıniz yoksa Erciyes kartalda mehmet karahancer var 265 tl ücreti çok memnun kalırsınız derim.
melkhan_22 Moonlight38 Tekdende kadın doğumcu Gülcan yazıcı özgün ün doğum fiyatı 6 bin muayene ücreti 230 du ilgili güler yüzlü, doğum şeklini bana bırakmıştı 29. Haftama kadar ona gittim ama doğum ücreti pahalı olduğu için değiştirdim şimdi özel Melikgazi Hastanesi’ne gidiyorum doğum ücretleri 4 bin muayene ücretleri 190
Moonlight38 taninmayananne Tmm canım, çok tşk ederim.Öncelikli olarak normal doğumu desteklemesi önemliydi benim için. Cevap verdiğin için tşk ederim.
Moonlight38 kuzucumoglum Teşekkür ederim canım, ben de ona gitmeye karar verdim. Birazdan gideceğim inşallah
Zeliha38 Bende onun hastasıyım valla şükür 34 haftalığım bu zamn kadar sorun sknt yaşadım herşey güzel 😍 ilerliyoruz bana normal dogum dedi son dakka ne olur nasıl olur bilmiyorum cnm ama doktor süper 👍
Moonlight38 Zeliha38 Tşk ederim canım, ben de kendisine gittim. 38.haftada çatı kontrolü neticesinde doğum şekline karar vereceğimizi söyledi. İlgili, güler yüzlü bir doktordu. Hemen telefon numarasını da verdi, sorularım olunca oradan ulaşabileceğimi de iletti.
Zeliha38 Moonlight38 Aynen canım bnmde öyle inşallah dogum da iyi geçer doğumlarıda güzel olur heryer den takipteyim dogumlar felan da güzel gidiyor özlem hocamın sen kaç aylıksn cnm bn 4 haftam kaldı
Moonlight38 Zeliha38 Uygulamaya göre 27 günüm kaldı canım, 36+1 günlüğüz. Rabbim hepimize hayırlı, sağlıklı ve kolay doğumlar nasip etsin inşallah..
Moonlight38 Si-bel Tşk ederim canım. Özlem hocayı çok duymuştum, dün ona gittim ve gerçekten içim rahatladı. Bi sıkıntı olmazsa onunla devam etmeye karar verdim. Tavsiyen için çok tşk ederim 🤗
uraz_ve_annesi- Si-bel merhaba bir şey soracaktım Erciyes kartalın doğum ücretleri hakkında bilginiz var mı doğum paketi falan var mı orda da
Moonlight38 melkhan_22 Özlem KATIRCI da doğum ücreti 6.000 dedi, muayene ücreti de 300 TL. Dün ilk kez Özlem Hocaya gittim, kadın denildiği gibi ilgili, güler yüzlü. Hemen telefon numarasını verdi. İlk gitmeme rağmen o rahatlığı verdi
Moonlight38 Dün ayrıca fiyat araştırması da yaptım. Doğum ücreti olarak Dünyam Hastanesi 9.600, Memorial 9.000, Tekden 6.000, Hüma 5.500 fiyat verdi.
Moonlight38 uraz_ve_annesi- Sadece Memorialin paket olduğundan eminim. Dünyam Hastanesi 9.600 doğum+extralar sizden dedi. Dünyam paket değil. Tekden ve Hüma da sadece doğum diye biliyorum canım.
uraz_ve_annesi- Moonlight38 o zaman benimki çok iyiymiş medical palacea gidiyorum ben gökhan açmaz a 6800 tl https://imgyukle.com/i/nkw4bH
Moonlight38 uraz_ve_annesi- Aynen canım, şu an bu fiyat bir çok hastanenin sadece doğum ücretine tekabül ediyor.