Belguzar123 canım ben catlatma iğnesi 3 kere vuruldum ucundede 12 gün test yapmıştım ve direk negatif çıkmıştı. Etkisi 10. Günden itibaren azalıyor zaten içinde beta hcg hormonu olduğu için ilk 10 gün içinde pozitif çıkması normal. Genelde 14. 15 güne kadar bekleyin derler.. senin 9. Gün negatif çıkmış 13. Gün pozitif.. etkisi 9. Günde azalmistir gebelik olustuysa bile o arada çok erken olduğu için negatif çıkmış olabilir. Benim dusuncem 13. Günde pozitifse pozitiftir ilk testte cikmamasi iğnenin etkisinin azalması ve gebeliğin yeni olmasından kaynaklıdır… çok umutlandırmak istemem ama inşallah tutmuştur bebis çünkü gerçekten zor bir süreç insan merak ediyor.. 4 kere femera kullandım 3 kere iğne vuruldum bende hiçbir zaman ise yaramadı sonra bıraktım. 5 buçuk ay sonra 5 haftalık olduğunu öğrendim bebegimin, kafana cok takma olmazsa vakti gelince olur merak etme ❤