Heyecanli_gebe1 tekte olsam yaparım çoğulda olsam yaparım kahvaltı vazgeçilmez öğünümdür. Tek olsam bile prenselere layık hazırlarım ama misafirim varsa derler ya kuş sütü eksik hah aynen öyle hazırlarım kahvaltıya asla gözüm doymuyor ya resmen en sevdiğim öğün 😄