Heyecanli_gebe1
Ben kahvaltı aşığı bir insanım o yüzden tek başıma kendime prensesler gbi kahvaltı hazırlarım. Kahvaltı yapmadığım gün kötü geçer 😂 hatta üşenmesem böyle güzel bir cafeye gidip kendi başıma bile kahvaltı yapabilirim 😂
Omlet , domatesi tavada pişirip üzerine kaşar rendeleyip eritirim. Bazen patates yaparım, menemen yaparım. Pankek veya krep de yaptığım günler olur. Hafif beslenmek istediğimde meyveli yulaf lapası yaparım 🥲