Baharoz suscarparimm ben zarari var midir diye almamaya direndim ama gercekten kotuydum doktorda zarari yok dedi mecbur aldim ama sayesinde iyiydim
Sedabariskarisan Baharoz yok o ilacın zararı eğer olsa hani doktor vermez hiçbir şekilde merak etme yani
1Ada1 Sedabariskarisan evet öyle deniliyordu kızlar daha fazla mide bulandırır diye ama bizimki erkek hem çok bulandı hemde uzun da sürdü
srnglcskn Sedabariskarisan bende aynı şekilde çok mide bulantısı çektim ama 1 ya da 2 kez çıkardım sadece herkeste değişik belirti oluyor. Cinsiyeti erkek bu arada benim bebişin