Oylumbaska
Al bendem de o kadar her yerim çatladı ki o kadar dikkat etmeme rağmen 😕 bak bugün kahvaltıyı biraz abartmışım 3 saattir yataktan kalkamadım 😞😕 bende öyle küvöze girmesinler kilo alsınlar diye sabretmeye çalışıyorum sağlıklı olsunlar da ne yapalım katlanırız bir süre daha 😞 Burda biri demişti gerçekten 35 ten sonra ikizlerde baya zor oluyor diye ozaman pek inanmamıştım haklıymış gerçekten 😬😬 Yok bana daha net gün vermedi biri makat geliyor zaten dönerse 38 e kadar bekleriz normal için demişti doktorum dönmezse de yine ben 38 kadar beklerim dedi o da Eylül 9-10 gibi en geç alırım dedi 1 ay önce bakalım artık inşallah eylülü görürüz 🙏😇 Senin gün verildi mi ?