Bizim net bir tarih olmamakla birlikte erken doğum olmazsa eylül ilk haftası doğum bekleniyor. Bir iki gündür sürekli doğurduğumu görüyorum bazen güzel bazen kötü oluyor rüyalar. Dün gece 12 den sonra 32+5 olduk bebek gelişimini okuyordum uygulamadan kordon dolanmalı hakkında bilgi verilmiş ama bence çok ta hoş olmamış ondan etkilenmişim ki dün gece rüyam biraz kötüydü çok ağladım uyandığımda rüya diye şükrettim 😊😊😊. Ama normal şeyler artık yavaş yavaş heyecanı başlıyor demek ki. Sizde durumlar nasıl kızlar? 💐💐💐