Deletedmom_37 ben 6+5 haftalığım şuan doktorum daha kalp atışını duyamayız çok küçük demişti ama çoğu kişide 6. haftada duymuşlar normalde kaç haftalıkken duyuluyor
UmutsuzPolyanna Deletedmom_37 gebeliklerimin ikisinide 5. Haftada fark edip doktora gittim 9. Haftada kalp atışını duyduk ikisininde
Rabia_1658 Deletedmom_37 Deletedmom_37 bazı doktorlar kalbe zarar verdiği için erkenden dinletmek istemiyorlar benim doktorum da 8.haftada dinleyelim ddi öyle yaptık
Hallerimvarbenim Deletedmom_37 Bende 6. Haftamda duydum ama betam çok yüksekti erken döllenmeydi ondan sanırım canım 9. Haftada duyan bile var önemli olan sağlıklı olması güzel düşün ☺️
Bendiss7 Hallerimvarbenim kaçtı betanız hatırlıyormusujuz benimde erken döllenme sanırım 4+3 kese gördük p.tesi gidileceğim heycanlıyım biran önce duymak istiyorum 😂
Hallerimvarbenim Deletedmom_37 Kan testinde beta hcg değeri oluyor ya hamile olduğumuzu öğrendiğimiz ve kese görününceye kadar sağlıklı gebelik olup olmadığını takip ettiğimiz değer 🤣 nasıl öğrendin kız sen hamile olduğunu 🤣
Anonymousmom Deletedmom_37 6.haftada duydum normalde de bu haftalarda duyulur doktor bana bu şekilde demişti . Gecikmeler olabilir tabi
Deletedmom_37 Hallerimvarbenim hahahahahahah ben evde gebelik testi yaptım öyle sonra pozitif olunca hastaneye gittim işte 😅
Deletedmom_37 Hallerimvarbenim hastaneye gidince verdim dur e nabızdan bakayım aydınlattığın için sağol değerime bakıcam hemen senin kaçtı🤣
Hallerimvarbenim Deletedmom_37 3 haftalıkken 216 5 haftalıkken 19.956 Bak hadi bi bana da söyle merak ettim 🤣
Hallerimvarbenim Deletedmom_37 Nasıl kız 39 mu 39 binli mi🤣 ne zaman yaptırdın 39sa senin bebek daha yeni dölleniyor falan kdjdjdjjs