bsr93 benim ilk cocugumda sizin dediğiniz gibiydi son regl dönemiyle ovulasyon testiyle hamile kaldığım tarih arasında iki hafta vardı. Doktora hamile kaldığım gün belli niye o günden saymıyoruz dedim. Doktor yumurtanın dollendigi gün değil yola çıktığı gün önemli demişti. O zaman detaylı detaylı anlatmıştı.