Hanımlar çin takvimine oldukça meraklıyım ve cevremde herkesin tuttu diyebilirim.. dogru hesaplandiginda gercekten ciktigina sahit oldum.. ben suan 10+3 haftadayim ama anlamadigim bi nokta var.. benim son reglim 29 mayis mesela..haziran 9,10 gibi gebe kaldim muhtemelen ovulasyon testi kullandim cunku..simdi benim mayis kiz, haziran erkek gosteriyor..mantiken hazirana bakmam gerek dimi.. ama bakildiginda gebelik baslangicini son reglden sayiyolar..mayis ta kiz.. acaba diyorum yeni reglle beraber dollenemeyen yumurta atiliyor da yeni yumurta gelismeye basliyor ya.. kiz mi oluyor ozaman.ay sonu ay basi muhabbetinden kendimde bakamiyorum