Serap26_ Ezgican- Ben çok memnun kaldım gerek hemşire gerek doktorlar gerek ebeler olsun çok ilgililerdi doğum sürecinde bu kadarını dewlet hastanesinden beklemiyordum açıkçası
Elifeysu @"Ezgican- dediğim gibi daha ilk gebeliğim yolun başındayız özellikle hastane şartlarına ve konforuna önem veren biri olarak bu hastane ve doktoru tercih ettim :)
Ezgican- Serap26_ normal miydi doğumunuz acilden mi giriş yapmıştınız peki ? Teşekkür ederim cevap için insan merak ediyor çünkü zaman da yaklaştıkça 🙏🏽🙂
Serap26_ Ezgican- Ben acilden giriş yaptım sancı odasına geçmedim direk doğumhaneye aldılar beni doğumdan sonra Odaya geçtim plates topuda wardi odada banyosu filan çok temizdi
Ezgican- Serap26_ size son bi soru sorucam kusura bakmayın lütfen 🙏🏽🌸 acilde nöbetçi doktor mu giriyor doğuma yoksa söylendiği gibi sadece ebeler mi giriyor ☺️
Serap26_ Ezgican- Doğum yaptığımda ebe girmişti doğumuma herhangi bi sıkıntı olmadığı müddetçe doktor girmiyo doğuma benim doktorum o gün yoktu nöbetçi başka bi doktor wardi sisteme nöbetçi doktorun ismi geçmiş