Sibel_624 Iremcaner1 yunus emrede sırasız gidip doktoruna randevu alabiliyorsun gebe olunduğu için ay biran önce doğsalarda kavuşsak
Iremcaner1 Sibel_624 bende o hastanenin nasıl olduğunu bilmediğim için şehir hastanesine gittim ama çok şükür doktorumuz iyi denk geldi bir sıkıntı yaşamadım Evet zamanı gelince doğsunlar sağ salim kucağımıza alalım yavrularımızı 🥰
Iremcaner1 Sibel_624 evet maalesef şimdi tekrar Ankara’ya dönmek istiyorum nasip olursa 2 aya dönücez çünkü burda hiç tanıdığım akrabam vs yok vakit geçiremiyorum çok sıkılıyorum
Sibel_624 Tanem22 ya bende bir hocaya gittim ay rezillik kendimi çok kötü hissettim sonra ilkay hocayla tanıştık çok minnoş bir doktor ilğili
Bestemsu Elifeysu merhaba muayene ücreti nedir acaba ben 15 haftalığım doktordan yana yüzümüz gülmedi pek
Serap26_ Ben Yunus emre devlet hastanesinde Mehmet Kaya’ya gitmiştim çok iyi bir doktor 20 gün oldu doğum yapalı
Elifeysu @“Bestemsu” ben çok memnunum doktorumdan daha henüz yolun başındayım 9.haftamızdayız ama enerjimiz tuttu devam etmeyi düşünüyorum. Bu doktoru tercih etmeseydim 2. Tercihim Ümit hastanesi Murat Şenol olurdu, onu da değerlendirebilirsiniz