Ffnur
Bugun doktora gittik canım dedi ilk çocuğun sağlıklı olduğu için genetik testi yapmayalım dedi ama kan pıhtılaşmasına bakalım dedi. Bu kanamalarım bitince 3 adet görmen gerekir dedi gebeliği düşünmen için dedi. Kan pıhtılaşması için o 3 adet döneminden sonra bakalım dedi şimdi rahim toparlansın kendine gelsin dedi çıkan sonuçlar doğruyu göstermez dedi beklemek gerekir dedi.