Merhaba arkadaşlar 7 yaşında bir oğlum var ikinci gebeliğim olmustu ama ctesi günü (3 gün önce ) kürtaj olmak durumunda kaldım bebegım 8+5 olmalıyken 7+4 te gelişimi durmuş ve sonra kalbi de durmuş hafif bi lekelenme olmustu onu görünce gitmiştik doktora ikinci bir doktora da gittik durum aynı olunca kürtajla alındı.Daha önce kürtaj olan arkadaslar doktor 4 ay korunmalı ilişki sonra bebek düşünün dedi. Siz bu kurala uydunuz mu?Rahimde kürtaj sonrası problem oluyor mu gebelik açısından? Etrafımda da kimse yasamadıgı için bir bilgim yok bilen arkadaslar yardımcı olursa sevınırım;)