Dalinimmm0412 princess-mom 39+6 gelen giden yok 🤭 ve ne sancı ne ağrı ne açılma ne nişan hiç biri yok malesef 😂
Aysekalkan Sevvalkaya 😄😇😇oy Allah’ım kiminin gelmez kimininde 33haftada gelir annesini yeni doğanda bekletir😔
Esra1440 Esra1440 princess-mom stres yapma bence zamanı gelince açılman da olur sancın da olur gün yaklaştıkça sabırsızlanıyoruz malum ama kafamız rahat olursa her şey daha iyi gider inşallah 🤗
Rabia1012 Armyzg benim de 38+1 bugün kontrolümüz var bel ağrım ve sık sık büyük tuvalete çıkma var bakalım ne diyecek doktor 🙈
Sevvalkaya Aysekalkan 😅 Aynen öyle 34 haftada doğuruyordum az daha ilaçlarla durdurdular şimdi de gelmiyor oynuyor bizle 😅
Kuu 38+2 yim dün bütün gün temizlik yaptım kova kova su taşıyıp balkon yıkadım bel ağrısından geberiyorum ama hala gelen giden yok
yektanem25 princess-mom 39+2 dünden beri 10.15 dk bir gelen sancılar çekiyorum 2 cm açılmam varmış perişan oldum dayanamıyorum artık doktorum cuma günü kontrole gelirsin dedi o kadar beklicem gücüm kalmadı😔
Tugbashn yektanem25 buyuk ihtimal baslamis dogumunuz cumayi bulmaz bu gece dogurursunuz gibi hadi hayirlisi bir avazda insallh.
Kuu yektanem25 vallahi ben bu açılma olayını anlamadım nasıl açıyonuz ne yapıyonuz söyledin de bizde yapalım