vesilece Nasılsınız kızlar 35.haftamdayım ama her an doğuracakmışım korkusu var 🤭🤭 vakit yaklaştıkça stres artıyor sizde durumlar nasıl? Tüm hazırlıklar bitti mi 👀 benim bi büyük temizlik kaldı
Seyda94_ vesilece benimde Son adet tarihim 17 Aralık . Şuan 33+4 teyiz Eylül de gelecek ama hiç duracak gibi değil Dünkü Nst de Kasılmalar başlamış ciğer geliştirici igne vurduruyoruz iki gündür Rabbim hepimizin bebeğini sağlıkla hayırlı zamanda kucağımıza almayı nasip etsin İnşallah 💕🐣
Nrgl1925 vesilece benımde 35+3 erken dogum riskim var hazırlıklar bitti temızlıkler bitti sanki beklemicek küçük cimcime😂
Evrem1234 vesilece benimde Sat 21 Aralık bugün 33 haftalık olduk bı an önce doğurmak istiyorum valla çok zor geçiyor benim yuruyemiyorum kasık ağrılarım var doğsa bı an önce diye dua ediyorum açıkçası
bademomm vesilece Benimde 34+4 ama daha çantamı da hazırlamadım 🫠 arada bir karnım sertleşiyor. Zamanda geçmiyor bu sıcaklarda
Ysmndnz vesilece bennn 34.haftadayim 1 haftadır kasılma yaşıyordum bugün kontrolde nst yapıldı sancı göründü ilaç başladı doktorum 37 den önce gelmesini istemiyorum dedi 😆
Buseeeeeeeee vesilece benim 2 Aralık 35+5teyiz ama heran dogurabilirim korkusu bendede var bide gerçekten sıcaklar çok bunaltiyo doğurmak istiyorum hareketlerim çok kisitlandi artık dun tamamen hazirladim hastane çantamı bi temizlik kaldı onada çok üşeniyorum napicam Bilmiyorum
Candyy Seyda94_ aynı haftadayız bizde bugün gittik nts ye girdik hafiften sancılarımız başlamış bizede adalat diye ilaç verdi doktorum erken dogum önlüyormuş
Eliff_ Seyda94_ adet gunumuz aynı bnde sizin gbi sancılarım çıktı nst de ve ciger geliştirici igne vuruldu heran gelebilirmiş
Tugceesin Seyda94_ ay benimde aynı 16 Aralık son adet tarihim bende 2 gün önce vuruldum ciğer geliştirici iğne erken gelmek istiyorlar 😔
Esnatk Bende varım 🤭 35+3 den selam olsun. Bende her an dogurucam diye telasliyim. Hakkımızda hayırlısı inşallah 😊
vesilece Buseeeeeeeee sıcaktan nefes alamıyorum canım aynıyız 🥴 benim eşim yapacak temizliği kimseden hayır yok 🤦🏻♀️
Amineberra Evrem1234 benimde 24 Aralık aynı senin gibiyim ciğer geliştirici falan vurdular 4 gündür hastanede yatıyorum doğumhane ile servis arası mekik dokuyorum durduruyorlar doğumu
pinarokuducu9 Evrem1234 benimle ayni son adet tarihin canm aynı zamanda hamile kalmışız ♥️canm ama ben şükür iyiyim arada gaz sancım oluyor ama o da akşam hızlı yemek yiyince oluyor yoksa iyiyim çok şükür
pinarkibar vesilece bende 34. Haftamdayım şuanlık sancı falan yok nst ye henüz hiç girmedim doktorum Eylül başında gelirsin kontrole dedi