Kızlar benim de 2 ta e gebelik kaybım var yüksek riskli pıhtılaşma varmış faktör 5 homozigot mfrgt homozigot ayrıca protein s ve protein c çok düşük. Ben araştırma hastanesinde hemotolaji doktoru bana rapor çıkardı ve ilaçlarımı ücretsiz Bi şekilde alıyorum eğer %100 rapor çıkarsanız para ödemiyorsunuz.