[silindi]
Benim de doktorum bazı sebeplerden evde yatış verdi bana. Çok hareketsiz kalacağım için aynı iğneyi verdi. Bir arkadaşım 9 ay yapınca, onlardan rica ettik onlar yaptı ilk iğneyi. Sonra da eşim yapıyor.
Bizimki 2 günde 1 yapılıyor. Tek sayılar sağ kol, çift sayılar sol kol. 🤣
Aslında doktorumuz göbekten yapın rahat olur dedi ama eşim kabul etmedi. Koldan yapıyoruz.
Acımıyor kısmı göreceli ama yanma kısmı bazen fenaaaa. Tavsiyem kolonyalı pamuğu üstüne bastırman, ama ovalamadan. Sadece bastırma. Acıyı azaltıyor, hemde morarma azalıyor.