[silindi] benim doktorum sonucu görmeden başlattı oksapara , test iyi çıkarsa 4 kötü gelirse 9 ay kullanacaksın demişti ki (sonucum iyi gelmedi).
İğne olmamak için hastaneye gitmeyen,iğneyi-kanı görünce bayılan biriyim bende. Daha hiç serum taktırmamışımdır (yaşım 26)
Ben bir tane düşük yaptım, çok üzüldüm psikolojim bozuldu.
İkinciye hamile olduğumu öğrenince ne iğne gözüme geldi nede başka şeyler.
Ben kendime iğneyi vuramıyorum ya eşim işe gitmeden vuruyor yada sağlık ocağına reçete ile gidip geliyorum.
Kolumdan, bacağımdan,göbekten her türlü oluyor(bacak daha iyi bence) kolum bir süre sonra dokununca dahi çok acıyordu. Morluklar olabilir, iğneden sonra yanma olabilir bunlarda normal kabul ediliyor.
Rabbim sağ salim sağlıcakla herkesin evladını kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼