beybito27 BBuseY özel hastaneye gidiyordum ve devletteki doktor bütün testleri aldı. Özeldeki hekimin tekrar test almasın dedi. Ayrıca yazmayı unuttum, yeni covid geçirdiğim için vitamin degerlerimin tamamını kontrol etti.
beybito27 chicharitoo hayır bu test zeka testi değil ikili tarama testi. Tarama olduğu için zaten zeka testini de içinde barındırıyor. Tok karnına gitmek ve şekerli birşey yemek gerekiyor. Haftasına gore bebeğin hareketlerini inceliyor. Öksürerek bebeği ziplatmami istedi mesela. Ziplarken görselini alıp inceledi. Ense kalınlığı burun ölçüsü vs zaten alınıyor
beybito27 BBuseY Hicbir tarama testi zorunlu değil. Yaptırmanın da bir zararı yok. Doktorum bu bir teşhis değil tarama diye özellikle uyardı. Ben covid geçirdiğim için yaptırmak istedim. Zaten bunu yaptırınca üçlü tarama vs yaptirmana gerek yok diyor hekim. Yalnızca detaylı ultrason kısmı önemliydi bence. Bebeğin kemik yapısına kadar inceliyorsunuz. Bunca şey arasında cinsiyetini öğrenemedim ben ama 😂
beybito27 Sehersakar enabizda test sonuçlarının referans değeri olmadığı için hekim dahi anlayamıyorum. Benim ikili test sonucum 19.2 şeklindeydi. Çıktık halinde ise grafikler var
Sehersakar beybito27 ben bugün doktordan aldım sonucu rapor şeklinde yazılmıştı birşey çıkmadı çok şükür ❤️
beybito27 rabia333 ben doktorumun söylediğini aktardım. Bebeğin hareketlerine göre görseller aldı. Yaklaşık 20 dakika ultrasonda inceledi. Öksürerek bebeği ziplatmami istedi, bebek ziplarken görselini alıp inceledi
beybito27 dilann22 hamile olduktan sonra hiç test alınmadı benden. Sadece ilk başta alındı. Covid geçirdim. Daha önce de bebeğimi kaybettim. Doktor bunu biliyordu ve bütün testlerimi yaptı. Şeker, vitamin, hormon, idrar, tam kan, bütün değerlerimi aldı