Defne_m İstanbulda benim doktorum da normal sezeryan farketmez 6500 dedi 🙄🤦🏼♀️ ah ah geröekten herley uçtu
Busakdagg Aloneanqel birden 1.500 ₺ yükseltmeleri gerçekten çok saçma 🤦🏻♀️ Evet o hastaneyi de duymuştum hangi doktor acaba,memnun musunuz doktorunuzdan ?
Busakdagg A_syma isimini çok duydum o doktorun ama sansıma kontrole gideceğim zamann yıllık izindeydi 🤦🏻♀️ Memnun musunuz doktorunuzdan ☺️
A_syma Busakdagg Evet cok memnunum :) sizede burdan onermistim hatta şansiniza demekki. Siz hangi doktora karar verdiniz
Karabiberimm kbralya01 canım Adana da hangi hastane? Ben Güzelyalı hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum kısmetse
Ayseaysa Busakdagg Gaziantep yaşam hastanesi 4000 dedi devlette doğurmaya karar verdim 😊 o parayida bebeğime biseyler alırım
Busakdagg Minik_sevdam sular akademi hastanesi inci hanıma gitmiştim,kendi doktorum ceyhandaydı 7 ay boyunca devam ettim aynı doktorla ama tayinimiz Maraş’a çıkınca değiştirmek zorunda kaldım ama tekrar ceyhandki doktora gidecem gibi gözüküyor
Serife_hatice22 Minik_sevdam Merhaba arkadaşlar markasi hastanesi sezeryann ücretini bilen var mı acaba yardımcı olur musunuz 🥰
Busakdagg A_syma sular akademi hastanesinde inci hanıma gitmiştim bi kere,memnun kaldım aslında ama yine de emin olamadım devam edip etmemek konusunda
Asim_Mehmet suscarparimm orada zaten ucuzmus, ındirim uygulayıp bedavaya mı yapsınlar 😂 Benimkisi 10bin lira, doğuma kadar da artar heralde