Beyel Nisa1710 suya son gün oturdum dedin ya canm o son gün den sonra ne gibi bi belirti oldu dogum yapmak icin. Yani kanamami oldu suyun geldi yada sancin mi?
Nisa1710 Beyel bebeğim o gün sancılarım vardı bende suya oturup duş aldım bir süre ağrım azaldı ama benim suyum kanama vs hiç gelmedi doğumda doktor patlattı sadece ağrı vardı
Beyel Senazeynep34 😅 légen diyince aklima eski banyo yaptigimiz günler geldi😁 en guzeli légen az su aliyo ve zahmetsiz😅
Senazeynep34 Beyel aynen o yüzden leğen çok mantıklı 😀ama işte bı yere kaldırmak zor 😀 ben bebeğe küvet alacakken eşim çok ısrar etti leğen alalım ne küveti falan 😀
Beyel Nisa1710 anladim canm benimde asiri bel agrisi kasilma ve bacak agrimda sanci oluyo dün geceden beri kesilmedi nerdeyse ama düzensiz girsem herhalde doğumu tetikler. Acilmam var zaten 2 cm hizli acilip hastaneye yetisemem diye korkuyorum 3. Gebelik olmasina ragmen hala böyle dusunceler oluyo😁
Beyel Oznur1_23 evet kolay olmustu çünkü ne yapacagimi nasil ikinacagimi biliyodum tecrube olunca rahat dogum olmuştu
Damla1995 Beyel zaten dogum zamanlarin canm bi sakincasi olmaz aksine faydasini tabiki gorursun yumsatir acar sicak bir dus bile dogum baslangicinda acilmaya sanciyi sklastirmaya cok faydali.
Beyel Damla1995 sicak suyla duşu hergun alıyorum rahatlatiyo suya oturmayida hergun yapcam inslalah bi kca güne dogururum😊
Beyel Oznur1_23 benim acilmalarim hep 8-10 surerdi 6 cm sonra iğne vurulup uyusuyodum sonrası gene bekliyodum yani hep geç surerdi acilmam
Asdfggff Beyel daha erken bence canım bırak kendisi ne zaman isterse o zaman gelsin 39 un yarısına gel en azından
Beyel Asdfggff aslinda ne kadar dursa o kadar iyi ama bitmeyen agri sanci olunca hemen dogsun istiyorum bide önde 2 cocukta var baya zor oluyo
Asdfggff Beyel aynen öyle bak ben 41. Haftadayım hala bekliyorum yarın yatışım yapılacak Allah kolaylık versin hepimize
Beyel Asdfggff masallah hic gelmeye niyeti yok bebisin 41 hafta 😳 yatış nicin yapilcak sezeryan mu suni sanci icin mi? Ben 41 gormek istemiyorum ya zaten cevremde herkes daha dogurmadin mi diyo bu sorularda bunaltti iyice
Oznur1_23 Ben bunu kesin deneyip ve gördüm gece yarım saat kaynarsuyu belime tutup kaynar suyla banyo oldun göğüs uçlarımi uyardım ve sonuç iki saat sonra suyum geldi 5 saat sonrada bebeğimi kucağıma aldım halbuki bende hicbirsey yoktu kanalda bile değildi
Beyel Oznur1_23 yaa bende şimdi gene yapacam önceden ılık suyla yikaniyodum şimdi dahada sicak suyla yikaniyorum hem rahatlatiyo agriyi hafifletiyo hemde faydasi olsun bari