durulina7 kasıklarım da bir agırlık var otururken kaburgamda da bilemiyorum ya ara ara böyle sancım oluyor ama geciyor.. doktor 1 cm acıklık söz konusu dedi cumartesi günü muayne verdi hatta catı muaynesi oldum ben rahimim arkaya dönükmüş eliyle onu cevirdi tetikledim dedi 2 gün içinde olmasa bile 1 hafta sonra dogum olur dedi bu hafta için 37+4 düm o zaman su an 38+2 ara ara gelen sancı harici hiçbir şey yok 😐😅