Prenseskuzum Nnzhktt hadi ya 🤤 ay ins bende olmaz nispet eder gibi oldu ama 🤣 ama acıya dayanamiyorum 😓
Elyfnagme Prenseskuzum baska doktor yok, tek doktorumuz var, digeri hep orda olmuyor 🤭 hic bi halt anlamadim
Prenseskuzum Elyfnagme aslinda rica etsen benimle biraz daha saygili konusun diye 🤔 butun yollari tavsiye ediyorum sana kuzum aklima baska bisey gelmiyo 😄
Neslidmr Prenseskuzum kesinlikle sağlıkla bebeklerimizi kucagımıza almak nasip olur inşallah ağrısız acısız 🙏🏻🙏🏻🙏🏻😀
Meryem34 Prenseskuzum benimde çok iyisi dedim ne güzel agrı yok sola yaptırmıştım üzerene uyumuşum agrı yaptı ama dokununca üzerine yatınca yoksa öyle agrı yoktu bende de 🤗
Prenseskuzum Meryem34 şuanda sadece igne yalilan yer taş gibi ağrı yok tabi 🙂 umarim atlatirim ozmn ole diyelim ☺☺
Deletedmom411 Prenseskuzum dun bende oldum bugun kolum kalkmiyor tas gibi ve agriyor asi yeri erken sevinmeyin yinede bence :)
Prenseskuzum Deletedmom411 ozaman başĺlığı degistirmek lazim 😄 birinci gunu hic agri sanci olmuyo korkmayin diye 😄
Prenseskuzum YeniAnne55 ben hemsireme ozelikle sordum ağrı olursa naoim diye 😄 olmaz korkma dedi 🤔 gayette gulerek dedi 😄
YeniAnne55 Prenseskuzum internetten arastirdim da bagisiklik sistemine bagliymis bu agri isi koluma ne ileri atabiliyom be geri😏