Gamzenur0809 Edalim2511 güzeldi nsty baglandık normal guzel dedı sancı yok dedi miniğim ilk önce hareketlıydı sonra uyudu hanım efendı nst esnasında 2.5 kğ mış aşağıda dönmüş başı haftaya perşembe yine gıdecegım haftalık gıdıyorum kontrole
Umran__37 Gamzenur0809 benim 34 haftaykrn bile tersti donmedi su anki kilosu 3.900 oldu bu hafta nasil dogum olacagina karar verilecek
Gamzenur0809 Umran__37 suan kaç haftalık oldun bende onu hesaplıyom 5 hafta var 200 gram alsa 3.5 ama daha fazla olursa korkarım normalden🤣
Aminenin_annesi Gamzenur0809 belli olmuyor canım benim 35 e kadar hic dönmedi garanti sezaryen gözüyle bakmistim 35+5 te gittim dönmüş dedi ama döndü diye normal dogum olacak diye birşey yok açılma olmayadabilir
Cnmoglm 34 haftadayken gıttım makat gelıstı ama 37. Haftada donmustu kontrolde ama kanala gırmemıs daha donmesı ıcın yuruyus onerıyor doktor
Gamzenur0809 Umran__37 oo maşallah 37 de 3900 sen 39 gorsen 4,5 dogar senınkı sezeryen gıbı gorunuyor biZim gelin 4200 le normal yaptı bır tosbık yiki ama şişti en son sezeryene alacaklardıki dogdu
smglplt1453571 Gamzenur0809 bizde 32 +1haftaligiz bebek yan duruyor dedi bebek doğum pozisyonuna geçmemiş eğer ilerki haftalarda da dönmezse sezaryan doğum yapacağımı söyledi
Gamzenur0809 smglplt1453571 dönüyor ya benımkıde dondu gerı yukarı cıkmış dedi bu hafta geri dönmüş aşagıda başı kanala gırmemiş ama daha dedı kı 34 haftalık olduk daha var yerleşir inş normal dogum olur