32 haftada başı aşağıda dedi bi on gun sonra gıttım gerı yukarı dönmüş dedi sıkıntı degıl demekkı yerı geniş guzel hareket edebılıyor dedı ama gerı donermi kanala yerleşir mi nilmiyorum ben normal dogum isyiyorum sizler ne durumdasınız bu şekıl olan ve sonra dönen var mı