Elibo Mervestark canım benım 19 dan beri bazen dönuyor dedğin gibi rahmımın ustunde dıyorum oğlum bıraz daha zorlasan cıkıcaksın die ama kontrollerimde sorun yok annem yerı daraltıkca kendını yukarı ceker dıyor bakalım suan 24 deyim
Mervestark Elibo ben hiç üst tarafta hissettmedim hep aşağıda bu saatten sonra da yukarıya doğru çıkmaz heralde az kaldı doğuma
Evhamlianne92 Mervestark de mi, bende yazarken hissediyordum 😂 Saka maka sonuna geldikce hareketleri de gucleniyor e haliyle bizi bilmedigimiz yerden yakaliyorlar. Benimde ilk gebeligim, garip ama ozlenecek duygular sanirim.