Mervestark Ay 15 dkdır soluma yatıyorum gaz hareketi sandım elimi bir koydum bebeğim vajinamın bi tık üstünde oynuyor resmennnnn içim gıdıklanıyor normal mi böyle sanki çok aşağıda artık (30 haftalık doğum pozisyonunda)
Naz0123 Mervestark Normal artık benimde arada sırada oluyor bazen pozisyon drgisiyolar o zaman çok oluyor
[silindi] girl_boy_annesi 20 haftada erken deilmi asagida olmasi ici benimde öyle bide canımı acitiyor
Canpolat Mervestark Benim oldum olası öyle 😀 35 olduk alt göbeğimin de altında gıdıklıyor sanki kafası aşşağıda elleriyle oynuyor mu ne yapıyorsa 😀
Mervestark motherofcats ayy zamanında çıksın dursunlar 😂 bazen benimkini popomda hissediyorum çıkacak yer arıyor hahahaha
girl_boy_annesi [silindi] benim de aklıma takıldı çarşamba inşallah randevum var soracağım benim ilk gebeliğim de hiç böyle olmadı bu çok aşsğlarda
[silindi] girl_boy_annesi Benimde asagida cok eğilemiyorum bazen ayağa kalkınca cocuk cikicak sanıyorum asagida baskı hissediyorum
Evhamlianne92 Mervestark 29+4 tam olarak butun gun yasadigim durum buydu surekli vajinaya baski ve pitirtilar baloncuklar oynadikca asagidan hissetme
Mervestark Evhamlianne92 yorumunuzu okurken yine yaşıyorum aynı şeyleri 😂 ilk gebelik olunca her garip şeyde insan tedirgin oluyor
Evhamlianne92 Mervestark de mi, bende yazarken hissediyordum 😂 Saka maka sonuna geldikce hareketleri de gucleniyor e haliyle bizi bilmedigimiz yerden yakaliyorlar. Benimde ilk gebeligim, garip ama ozlenecek duygular sanirim.