Ozge11 2022Mom2022 14.haftada kız dedi canım haftaya randevum var bakalım değişmezse eğer.Oğlumda 13 te kız dediler 17.haftada erkek olduğu netleşti o yüzden güvenemiyorum
2022Mom2022 serdemgunes Canım bu arada cinsiyeti nedir düşük tansiyonluların cinsiyetler aynımı oluyor bi tespit yapalım 😂
serdemgunes 2022Mom2022 ya öğrenemedik 12 de pozisyonu uygun değildi 16 da gidecem şuan 15+1 ama burda ultrason resmine göre erkeğe benziyor dediler bakalım öğrenirsem yazicam buraya 😊
ogrtmnanneee Tansiyon düşüklüğü İle 33. Haftaya geldim geçen gün dışarda yığılıp kalıyordum neredeyse sıcak ta cabası 🤦🏻♀️ Ama yapılacak hiç birşey yok yüksek olmasın yeter dedi durdu doktor hiççç anneye bi çare yok 😁 tuzlu kraker bulundurun sürekli yanınızda sıcak memleketteyseniz 5 teN sonra dışarı çıkın ha birde sırt üstü hiç yatmayın hemen düşüyor sırttaki bir damara baskı yaptığı için
2022Mom2022 ogrtmnanneee hey allahım sırt üstü uzanıp ayakların altına yastıkla yükseltin diyolar ama hayda nasıl olcak bu iş 😰 allahım lütfen aylarca sürmesin çok zor bi durum
2022Mom2022 serdemgunes ay evet merak ettim kuzum tansiyonu düşük seyredenler bakalım aynı cinsiyetmi 😂
isimsizzz 2022Mom2022 sırt üstü damara baskı olması olayı 20.haftadan sonra oluyormuş, Dr.Banu Çiftçi’nin videosunda izledim , 20.haftaya kdr sırt üstü yatabilirsiniz sıkıntı yok dedi
2022Mom2022 Gamziss kaça kaç seninki kuzum benim 8/5 kadar düştü acillik oldum ☹️Halada 9 larda yükselmiyo bi türlü
isimsizzz 2022Mom2022 Bende de düşük tansiyon var , kusmaktan yemek yiyememekten olduğunu düşünüyorum ama doktor yüksek tansiyon olmadığına şükret diyor hep
isimsizzz 2022Mom2022 Bende de düşük tansiyon var , kusmaktan yemek yiyememekten olduğunu düşünüyorum ama doktor yüksek tansiyon olmadığına şükret diyor hep
2022Mom2022 isimsizzz hayır kuzum ben henüz kusmadım şükür ama iki gün önce acillik oldum 8/5 e düştü nerdeyse bayılacaktım yani kusmayla alakalı olduğunu düşünmüyorum kendimce başka bi sebebi vardır ama ney bende bilemiyorum
isimsizzz 2022Mom2022 Bi de kussan nolursun acaba ,Allah esirgesin , hızlı oturup kalkma en azından yavaş fln yürü nolur nolmaz ,ben öyle yapiyorum korkudan kafa sersem gibi sarhoş misali sallana sallana geziyorum 🙄😁
2022Mom2022 isimsizzz ay bende kendime üzülüp duruyorum ağır ve yavaş yürüyorum mecburen vücut o hale geldi demek tek değilmişim 😂ay kız arada çok hafif bulantı gelip gidiyo inşallah pusuda beklemiyodur valla işte o zaman p*ku yediğim andır😂😂😂😂