Meshra_15 dunyamm11 yani belki gelcekler şuan bişey demiyolar sana oda olabilir ama gelinmemesi daha iyi boşversene ya keşke. Bana da kimse gelmese zaten annem hayatta değil eşimin tarafindan gelcekler ama işte hem bir tane daha çocuğum var hemde eşim beceremez
dunyamm11 Meshra_15 Kayınvalidem doğunca haber verirsiniz dedi. Gelme planları sonra yani. Ayrica kayinvalidemin gelmemesi daha hayirli 25 yasindaki ogluyla gelecek daha sonra çünkü 🤦♀️ Benim de annem hayatta değil. Kardeşlerim de oralı olmuyor.
Meshra_15 dunyamm11 25 yaşındaki oğlunun lohusa kadının yanında ne işi var zaten gelmesinler canm doğumdan sonra sürekli memen dışarda geziyorsun
dunyamm11 Meshra_15 Zaten doğumun üstesinden eşimle birlikte gelirsek sonrasında da ben kabul etmeyi düşünmüyorum
Meshra_15 dunyamm11 yani eşin eğer bişey demigcekse zaten kabul etme kaynanan tek gelse neyse de adamın ne işi var
dunyamm11 Meshra_15 Valla derse de annesi kardeşi bebekle yaşasın diğer odada. Ne bir şeye ihtiyacın var mı die sordu, kışlık domates falan yapacağım diyorum insan ben yapayım bu yıl der ne de geleyim diyor. Ondan çok açık söylerim eşime de istemiyorum die 🙈
dunyamm11 Meshra_15 ayy sorma 35 yaşındaki kaynım bile ekimde orda oluruz diyip durdu en sonunda senin ne işin var yeni bebekli evde dedim 🙈 gelmemesi gerektiğini anladı
minisinannesiiii dunyamm11 benim annem vardı yanımda vallahi daraliyodum haldır huldur iş yapar yemek yaparken tezgahin altını kirletir doğumdan sonra ertesi gün eğilip yer sildiğimi bilirim vallahi kimse olmasa daha rahat eşin yanindaysa tamamdır ki benim annem 1 kez yemek yaptı baska hiçbi işimi yapmadı uyuyan bebeğin başını beklerdi her işimi kendim yaptım tabi zorlaniyosn ama cabuk geciyo
dunyamm11 minisinannesiiii Beni çok korkuttular 🤦♀️ yok bebek emmeyi bilmiyor biri şart, yok o ağrı acıyla bebeği gözun görmüyor biri şart, yok eşin nasıl yardım etsin biri şart diye diye
dunyamm11 Meshra_15 ilk 2 3 gün sıkıntı onun ustesinden gelirsek zamanla ben iyilesirim öğreniriz düzen oturturuz
Meshra_15 dunyamm11 emzirmede göğsün yara olmadığı sürece sıkıntı yasamazsin sağlık olduktan sonra herşey halloluyir
dunyamm11 Meshra_15 Onun içinde krem falan mi kullanmaya başlayım 2 3 hafta öncesinde ya da gümüş kapak etkili oluyor mu
desertrain dunyamm11 hemşireler emzirme konusunda yardımcı oluyor bebeğe bakma konusunda da bana sen kediye bile bakamazsın diyorlardı maşallah öyle güzel baktım ki şaşırdılar annelik kadınların içinde var herşey kendiliğinden oluyor hiç korkma
dunyamm11 desertrain Inşallah halledebilirim 🙏 ilk günlerden korkuyorum 😔 ağrı acıyla ilgilenebilir miyim die