canserko Bizimde ilk tecrübemiz. Eşimle şimdiden konuşuyorum. Altını alabilmelisin, kucağında falan tutabilmelisin diye. Tecrübesi olmamasına rağmen yok nasıl yapcam, yapamam demiyor. Anlatırsan yapabilirim diyor. Ilk gün hemşirelerde bi şeyler gösterir herhalde