Gizyy Gamzee66 bizim çalışma takvimimiz 1 eylülde başladığı için sayılır. Benim de ekimin ilk haftasına denk geliyor 32. Haftam. bende 37 ye kadar çalışmayı düşünüyorum bi sıkıntı çıkmazsa insallah
123xyz Betulxxx benimde 32.haftam 22 eylule denk geliyor calışmayacagım bende zaten calışabilir alsakta şubat tatilinde yanıyor iznimiz.