Herkese merhaba tekrardan. Benim de 32-37 arası bir kısmı yaz tatili diye yandı. Aldığım raporun bitiş tarihi 13ü. Oradaki 12 günlük kısım doğum sonrasına aktarılacak.
12 Eylül’de 37+0 oluyorum. Okuldaki memurumuz o tarihte çalışamaz raporu alıp okula vermemi söyledi. Ben doğumu memlekette yapacağım için 9 Eylül gibi memlekete gidicem. Raporu memleketten alabilir miyim? Resmiyette 12 Eylülde çalıştığım ilde bulunmam gerekmez mi? Nasıl halledebilirim?