İlk gebelıklerde 24 haftaya kdar hıssetmeyenler oluyormus canım bende 19. Hafta da kayma hıssı ıle hıssettım bır ıkı gun snra sankı gazım varmıs gibi hareket oluyordu nadıren sımdı 20+2 olduk ve genelde aksam 9 dan snra hareket hıssedıyorum oyle ahım şahım degıl gene 😅 mınık bır cimcirme gibi süt içip yattıyorum o saatlerde o zaman oluyor