aframoms13 merhabalar 🌸 bizde 10+4üz. Bende ufak tefek başladım. Bir kaç arkadaşım emzik, kişisel bakım seti, burun aspiratörü, anne bebem çantası vs getirdiler hediye olarak. Bende müslin, ağız mendili ve bir kaç iç zıbın ve bir kaç tanede 3lü takımlardan aldım. 19unda kontrolüm var ikili taramaya o zaman gireceğim Allah’ın izniyle 🙏 toplu alısveris cinsiyeti öğrendikten sonra daha iyi olur sanki, içine sine sine her şeyi alırsın hem. Kasım ayında black friday oluyo o zaman bayağı indirim takip edip uyguna alabilirsiniz. Açıkçası bende kasımı bekliyorum büyük parçaları almak için. Ama böyle küçük parçalar yavaş yavaş alınabilir bende bir sakınca görmüyorum.
Sağlıkla kucağınıza alın insallah 🙏🤗