aframoms13 benim de riskli gebeliğim yoktu. 25.haftada tüm alışverişi bitirmiştim. Hatta bebek arabasını falan 12.haftada aldım o zaman 4bin olan araba 30.haftamda 7bindi. Beşiği 15.haftada indirim vardı o zaman aldım. Şimdi bebiş o beşiğin içinde uyuyor çok şükür. Son haftalar alışveriş zor oluyor. Yıkama ütüleme işleri de var. O kıyafetleri koyacak yer problemi oluyor. Ben en son dolabını almıştım aşırı pişman oldum mesela. İndirim buldun mu al bence. 🌸