serifedinci Selam kızlar tansiyon aleti almak istiyorum kullan memnun kalan varmi hangi marka daha iyi
Bebekdelisi serifedinci bende baktım cnm omron dedı eczacı ama güvenemedım e bebek sakın alma dedıler kararsız kaldım bılek degıl kol ıstıyorum
Elisam123 serifedinci omron en iyisi aldım kullanıyorum. 4 senedir gittiğim doktorum hep kullanıyordu günde kaç tane tansiyon ölçüyor bozulmadıysa en iyi marka budur bence
serifedinci Bebekdelisi bugün gozum karardı kendimi yerde buldum alalhtan kizlarim evdeydi tansiyonmu yoksa aşırı sıcakları bilemedim
Bebekdelisi serifedinci bende oyle oldum ecz indim ölçtürdüm normal sonra drum şeker düşüklüğü yapar dedı maalesef dogru çıktı ama tansiyonda evde bulunsun diye istiyorum
enesayazmoom https://www.hepsiburada.com/omron-m2-dijital-tansiyon-aletiadaptr-set-p-HBCV00000A685Q?magaza=KMSEN46 Bu cihaza baka bilirsin hem uygun hemde adaptörü pil harici adaptörü takip ölçüm yapabilirsin ayrıca adaptör lü tansiyon aletleri pil le ölçüme göre daha iyi sonuç veriyor
Bebekdelisi enesayazmoom eczaneden bu fiyata aldım bugun cok teşekkür ederim 🌹 hem görmüş oldum fark varmı
Novaa serifedinci Kesinlikle Omron. En az on senedir annem kullanıyordu, doğru ölçüyor. Zaten yorumları da iyidir. Ben de hamileliğin başında aldım memnunum.
gmzzmg Ben omron m2 basic kullanıyorum. Sadece eski ölçümleri depolayacak bir hafızası yok ama kaliteli ürün tutarlı çıkıyor sonuçlar
enesayazmoom Bebekdelisi link paylaşmış tim canım yukarıda https://www.hepsiburada.com/omron-m2-dijital-tansiyon-aletiadaptr-set-p-HBCV00000A685Q?magaza=KMSEN46
serifedinci Bebekdelisi bende evde olsun istedim dediğin gibi ya tansiyondan değilse sen yine eczaneye inebilmissin benimki hem uzak hemde odaya geçmeye takatim yoktu sonrasında bir ter boşandı anlatamam
serifedinci enesayazmoom peki bu tansiyonu ölcerken hep prizden oluyor yoksa şarj gibimi birde ekstradan pil yeri varmi hani disarda veya seyahatte kullanilirmi