Azizinannesi2 üç aylık iken kızarmaya başladı bebeğim ve tabi ki kaşıntı da vardı doktorumuz söyledi.iki çeşitte alerji testi yapıldı var mı diye.bi koldan ufak iğne gbi seyler batırılarak yumurta ve süt testi yapıldı ve kandan bakıldı ikisndende birşey ckmadi.ek gıda döneminde kontrolü gidyrz alerji ckblr diye 🙂