Eyluladam15 Buketoder benimde öyle ilk gebelikse normalmiş 🤭 öyle demişlerdi dün çok hareketli idi bugün çok hissedemedim 24 sonra çok net hissedersin dediler bana canım
Gookceeeee Pelinakcn Sıcakta çok bunaltıyor son aylar çok sıkıntı yapıyor insana bebekte büyüyor haraket kısıtlığı oluyor Allah hepimizin yardımcısı olsun anne olmak kolay değil valla hazırlıklar başlamış ne güzel en tatlı anlar 🫶🏼
Pelinakcn Gookceeeee evet anaların kıymeti anlaşılıyor şimdiden 🤦🏻♀️ Birde büyüdüğü için hareketleri can yakıyor artık, sağlıkla gelsinler 🫶🏻🙏🏻