Gookceeeee Sebos41 Ben detaylı ultrason yaptırmadım daha doğrusu gittiğim hastanede yapılmıyor detaylı başka hastane yönlendiriyorlar ona da randevu alamadım bende baya stresliyim yemenize içmenize dikkat edin düzelir umarım
Gookceeeee Eminegs İlk aylarda böyle hissetmek normal kendini motive edecek şeyler bulmalısın ilk hamileliğimde benim aşırı sinirliliğim vardı herkesten soğumuştum gerçekten anne olmak kolay değil hormonlarımız değiştiği için öyle hissediyorsun
Buketoder Eyluladam15 bende bugun 22 haftadayım sürekli kontrol moduna girdim hareket ediyor mu diye.. ama ben bariz sürekli bir hareket hissetmiyorum günde 2 3 kere bu normal mi.. 4 gün önce detaylıya gitmiştim Bi sıkıntı yoktu evhammı yapıyorum acaba 🥺
NurrrH TeoMom hayır ama erkene alındı Tahmini doğum tarihim ve istirahat verdi doktor fitillerle birlikte
TeoMom NurrrH Anladım canım benim de sıkıntı var ondan sordum inşallah en azından 37 yi bekleyip öyle gelir minnaklar💙
Eyluladam15 Gookceeeee kızim olacak kısmetse tabi Çarşamba detaylim var orada net belli olur dediler sizin ki ne 🤭
Pelinakcn Gookceeeee 33+2 🫶🏻 Hastane çantasını hazırlamaya başladım yavaştan artık, günler geçmiyor halim yok bişey yapmaya 😔
Gookceeeee Pelinakcn Sıcakta çok bunaltıyor son aylar çok sıkıntı yapıyor insana bebekte büyüyor haraket kısıtlığı oluyor Allah hepimizin yardımcısı olsun anne olmak kolay değil valla hazırlıklar başlamış ne güzel en tatlı anlar 🫶🏼
Eyluladam15 Buketoder benimde öyle ilk gebelikse normalmiş 🤭 öyle demişlerdi dün çok hareketli idi bugün çok hissedemedim 24 sonra çok net hissedersin dediler bana canım