Arzu_uu Sevgisahraazra sağ tarafım çok agrıdı hamileliğin başlarında gerçi yıne agrıyor başta sağdaydı bebeğim şimdi solumda sürekli ultrasonda o tarafta cinsiyeti erkek hareketlerını hıssetmeme az kaldı 16+6 haftalığım☺️
irem-1999-54 Melekebbr benimkide erkek benimde hep solda 😀 ama solda oldugu zaman dogumda kolay oluyomus oyle diyolar
Vevis Melekebbr _edakrsu22 Sevgisahraazra kaçıncı haftada hissediyorsunuz bebisi. Benim 10+ 5 tam olarak neyi kastettiniz anlayamadım🙈
Burcu_asf girl_boy_annesi ya hissetmek dediğiniz nedir acaba ☺️ daha önce de doğum yaptım ama öyle bişey hatırlamıyorum smdi 3 aylık hamileyim sanki karnım sol tarafa daha çok şiş duruyor bu mu acaba bahsettiğiniz şey ?? Hareket de daha hissetmedim küçük heralde 😅 ondan oğlum 2.5 yaşında unuttum sanki hamileliği 😅😅
Aacemianne Dylann cinsiyetini bu kadar erken ogrenebildiniz mi? Bende 13+5im merak ediyorum randevuma da daha var
_edakrsu22 Cinsiyet kız başlarda sağda gibi hissediyordum sağ tarafım daha sertti haraketlerini hissetmeye başladığımdan beri sol tarafımda hissediyorum
Benimdunyam_ Sevgisahraazra hep sol kasığımda ağrı hissediyordum, kızım olacak💫 oğlumda da hep sağda hissetmiştim.
mertveannesi2211 Sevgisahraazra sola vurduğu da oluyor ama en çok sağda hissediyorum özellikle sağ tarafa uzaninca hareketleniyor cinsiyeti erkek 💙