Mervecan1 merhaba, benim Ocak Şubat aylarında kimyasal oldu. Kese göremedik ama hcg 100 küsürlere çıkmıştı. Kimse bana korun falan demedi. Ben hemen ertesi ay hamile kaldım. Doktor şöyle demişti. Kimyasalı farkediyorsunuz çünkü bebek düşünüyorsunuz iki gün gecikseniz hemen test vs. Normalde olsa bi hafta beklersiniz dedi hava değişimi falan dersiniz. Artık erken gebelik testleri ya da kan testine çabuk ulaştığımız için sık karşılaşıyoruz dedi.
Ancak bi arkadaş şey yazmış hemen hamile kalınca rahim ağzı kısalığı oluyor demiş doktoru. Tesadüf mü bilmem ilk gebeliğim ama kısalık oldu gerçekten de. Doktor bana bekle demedi. Bilakis kimyasal gebelik gebe kalabildiğini sadece bebeğin sağlıksız olduğunu gösterir demişti.