Mervecan1 Sizi çok iyi anlıyorum beş ay arayla ben de iki kimyasal geçirdim,ikisinde de değerlerim 4000’leri 5000’leri buluyordu ama birkaç gün sonra değerler düşüp kanama başlıyordu daha sonra eşim il dışına çalışmaya gidince bir sene ara verdik o bir senenin içinde benim iki kere olduğu için genetik test yaptırmıştım.kan pıhtılaşması yoktu ama kromozomlarda yer değiştirme çıktı bende. mümkünse tüp bebekle gebelik elde edin dediler genetik tanılı tüp bebek.normal yolla gebelikte sakat doğum ölü doğum veya tekrar düşük gibi şeylerde yaşayabilirsiniz ama sağlıklı gebelikte elde edebilirsiniz demişlerdi bizim de maddi imkanlar tüp bebeğe el vermediği için bir senenin sonunda yumurtlama testi ile tekrar bir denedim ve sağlıklı gebelik elde ettim çok şükür şimdiye kadar bir sorun görünmedi karamsar olmayın kafanıza çok takmayın biliyorum böyle söylemesi kolay gibi geliyor ama inanın psikolojik olarak yıpranmak hiç bişey kazandırmayacak size