Benimde 3-4 dikisim vardi . Çabuk iyilesiyor . Ilk 10 gün biraz aciyor , oturamıyorsun. Ama dayanilmayacak birsey degil. Tuvaletten sonra iyi kurulamak önemli . Benimde yavas yavas eridi dikislerim ilk 15. Günde eriyip düşmeye başladı. 40. Güne dikis kalmamıştı. 45. Günde agdaya gitmiştim . Agdaci dogum yaptigimi biliyordu ama dikisin ne tarafta olduğunu göremedi o derece hızlı iyileşti . 2.ye hamileyim . Insallah kesili veya kesisiz normal dogum olur yine