mommytobe_ evet tabiki de boş ıkınma yapma emin ol olsa da 2 3 dikişle atlatırsın herkeste olacak diye birşey yok kimisine sıfır kesisiz oluyor benim aslında biraz tecrübesizliğim doktora uymadım mesela bu doğum ile ilgili YouTube de bir kaç videolar var gerçekten korkmadan izle onlar çok güzel anlatıyor bilgi veriyorlar imkanın varsa da hastanede gebe okulunu tavsiye ederim. Birde nasıl diyeyim korkma öyle de böyle de çıkıyor zaten acıyı sızıyı bir süreden sonra hissetmiyorsun kesi atılırken mesela hiç hissetmedim ben normal rahim toparlanması İçin gittiğimde öğrendim bu kadar kesimin olduğunu ve doktorların hepsi de çok başarılı bir dikiş diyor hala da mesela kadın doğum kontrollerimde doktorlarıma sorarım nasıl dikişlerim tekrar doğumumda olur mu diyorum ve inanır mısın ben kesi istiyorum bu doğumumda da alışkanlık yaptı herhalde 😅😂😂