BayanYaman Zelihaferhat doktorun ilacın bittiğinden haberi var mı ben 3. Ayım dolana kadar kullanmıştım sonra doktor bırakabilirsin dedi öyle bıraktım
Zelihaferhat BayanYaman yok haberi canım salı günü gidicem o zaman söyleyebilirim ancak birde folikasit kullanıyorum
Emnmntmhmmt Papaty görürsün insallah sakin stres yapma canım bu sürec insanı biraz yıpratıyo ama kese ve kalp atisini duyunca sükür diyorsun 🤗🤗