Ama kızı değilsiniz ki tabikide kızım gibi görmüyorum demeyecek yüzünüze karşı, kim yoğurdum ekşi der ki? Kaldı ki gorumcenizle kıyaslanmayi bırakın bence ona yaptı diye sizede yapma mecburiyeti yok ki , evet keşke yapsa ama mecbur değil. Biliyorum üzücü kırıcı sizin açınızdan ama anladığım kadarıyla çok beklentiye giriyorsunuz inanın hamilelik böyle geçmez onu aldı mı alacak mı yaptı mı yapacak mı diye düşünerek geçmez. Herşeyimi kendim yapmak tercihimdir , bence kendinize stres çıkarmayın durduk yere yüz yüze iken iyi ve saygılı olmanız yeterlidir esinizin anneside olsa kimseyle bu kadar yüz göz olmayın. İnsan beklentiye girdiğinde ve olmadığında kinlenir üzülür, ama hiç beklentiye girmezse zaten beklemiyordum der geçer. Şahsen ben öyle yapıyorum, kendiliğinden hediye gelirse çok mutlu oluyorum ama yapılmazsa neden yapılmadı diye kinlenmiyorum. Eğer bu düşünceye girersem bı milyon tane kavga sebebi çıkar 🙃🙃🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻