Illa kendinize problem arıyorsunuz başka bir şey değil, rahat batıyor nerden dert yaratsam diye bakıyorsunuz. Belki devlette de aynı işlemi ücretsiz yapacağınız için gereksiz görüp vermek istememistir muayene değil sonuçta bi fark olsun ben de özelde ögrenmistim ama tamamen kendi keyfimden benim param değil mi, o kalabalıga giremem dedim özelde yaptırdım kimse de benim keyfimi ödemek zorunda değil.