Nurcukpnr hastane güzel değil öncelikle onu soyleyeyim de zaten ben hastanesinde degıldım işin mustafa hocada amelıyat olmak ıcın sırf myomumda alındı doğumda 11-12 cm cıvarıydı amelıyatımı yapamıyodu cogu doktor mustafa hoca yaparm dedi onkolojı uzmanı aynı zamanda riskli gebelik takıplerını de cogunlukla o yapıyormuş . 8 bine anlaştım ama bayram oncesiydi sezeryan + myom amelıyatı sonradan arttı tabi de anlaşmıstık biz. Velhasıl cook cok memnunum myomdan dolayı cok zorlanırım amelıyat snrasında sandım ama bebekle ılgılencem dıye hıc yatamadım suan bır hafta oldu butun ısımı yapabılcek durumdayım eğilme yatma kalkma dahil allah bin kere razı olsun doktorumdan hastanede de 1 gece kalıp cıktık zaten mukemmelde olsa bsey degısmıcektı